niey vid ak ske n lagu die pon ak ske...
korg watching2 la ye...
Saturday, August 27, 2011
ape2 je la
haha...pehal ak niey tetiba je ketawa...hai,,da lame ak tak update bende alah niey...ak bukak tp tak wat pe pon...just watching haha.....esok ary last pose so taw2 je la kan...of coz la nk dkat raye...ak da bli baju raye...cantekkk...jgn jeles...ak nmpak korg tgh jeles...tak sabar ak nk mkn n minum di siang hari...wah,,,ayat gramatis gile.....eh,,teringat lak kat result ujian baru2 niey,,,ak got no 11..wah bgge nye....tp kantoi 1 a jek...takpe la kan janji takde failed....wahahaha....
Subscribe to:
Posts (Atom)


